Euromaster Night 2014

De nieuwe slogan van Euromaster ‘in goede handen’ wordt geïntroduceerd tijdens een medewerkers bijeenkomst, waarbij de kernwaarden eerlijk, vakkundig en attent cenraal staan Tijdens deze Euromaster Night wordt nagedacht over de toekomst: hoe krijg je de nieuwe missie en waarden tussen de oren van alle medewerkers? Zij zijn tenslotte de ambassadeurs van het bedrijf.

Concept

Om de kernwaarden tussen de oren van de medewerkers te krijgen, hebben wij EVA (Eerlijk, Vakkundig en Attent) ontwikkeld; een fictieve, vrouwelijke collega die symbool staat voor deze waarden. Zo hebben wij meteen een communicatie tool waarmee wij kunnen communiceren met de medewerkers. EVA spreekt de medewerkers in het voortraject aan en is op beeld anwezig tijdens de Euromaster Night. 

Realisatie

Er is voor een feestelijke insteek van de avond gekozen, omdat een dergelijke bijeenkomst met de gehele organisatie slechts één keer in de vijf jaar wordt georganiseerd. Bij aankomst van de medewerkers in Hilversum staat een Braziliaanse brassband de gasten op te wachten. De avond begint met een betoog van de directeur van Euromaster waarin de nieuwe strategie wordt uitgelegd, afgewisseld met vooraf opgenomen beelden uit de organisatie waarin medewerkers reageren op de kernwaarden. Vervolgens gaat Hans van Breukelen in op de overeenkomsten tussen succesvol zijn in sport en in het bedrijfsleven. Veel interactie met het publiek zorgt hier voor verschillende hilarische momenten. Na het diner is het tijd om de medewerkers te bedanken voor hun inzet met een showblok uit de dinnershow en een optreden van Frans Duijts.

bsei_euromaster_eva_Pose4DEF.jpg

bsei_euromaster_eva_Pose4DEF.jpg

Euromaster 3.png

Euromaster 3.png

Euromaster 4.png

Euromaster 4.png

Euromaster 5.png

Euromaster 5.png

Euromaster 6.png

Euromaster 6.png

Paul Ridderhof 21jun14 (1751).jpg

Paul Ridderhof 21jun14 (1751).jpg