Canon Europe

Drupa*

Voor Canon Europe is een concept voor een standontwerp gecreëerd op Drupa, de internationale vakbeurs voor de printbranche. De merkwaarden 'Human', 'Confident' en 'Intelligent' komen in de stand tot uitdrukking.

Concept en realisatie

De 2.600 m2 grote stand staat in het teken van de 'We Speak Image' campagne. De bezoeker wordt uitgenodigd voor een persoonlijke reis langs het 'Path to Profit', waarin merk- en productbeleving centraal staan. Na deze reis kan de bezoeker/klant een voorstel op maat maken, waarin groei, innovatie en support leiden tot een beter resultaat.

 

* Dit standontwerpconcept is ontwikkeld en gecoördineerd door MC2 Eventmarketing BV, zusterbedrijf van B&S event innovators, onder auspiciën van TEQUILA/Hakuhodo.

Terras eerste etage

Terras eerste etage

Merkbeleving

Merkbeleving

Concept standontwerp

Concept standontwerp

Entree stand

Entree stand

Productbeleving

Productbeleving

Productbeleving

Productbeleving

Path to Profit

Path to Profit